11 Yıldır Eğitim Veriyoruz, Keyifle...

11 Yıldır KOSGEB, Halk Eğitim Merkezleri, Kalkınma Ajansları, Üniversiteler ve Halk Eğitim Merkezleri gibi çeşitli Kurumlarla Eğitimler yapıyoruz. Keyifli, Bilgi dolu ve kesinlikle sıkıcı olmayan, sadece sertifika almak değil, bilgiyi kullanılabilir, pratik ve gerçekçi yöntemle öğrenmek için Yeterlilik sahibi Eğitmenlerimizin sunduğu gerçek eğitimlerimize bekliyoruz. Keyif alarak öğreneceğiniz eğitimlerde TechNofis Akademi sizleri ağırlamayı bekliyor

Tehlikeli ve Çok Tehlikeli Sınıfta Eğitimlerimiz, Emlakçılık Ve Site Yöneticiliği eğitimi, Tıbbi Sekreterlik / Hasta Kayıt Kabul Eğitimi, İnsan Kaynakları Yöneticisi Eğitimi, Kalite Denetçisi Eğitimi, Dış Ticaret Uzmanı Eğitimi, Pazarlama Yetkilisi Eğitimi, Lojistik Uzmanı Eğitimi gibi gerçek mesleklere yönelik Eğitim alanımızda ve Zoom üzerinden Hibrit eğitim modeli ile Gerçek mekanda, Gerçek Eğitim sunuyoruz.

EĞİTİM ÇEŞİTLERİMİZ

tehlike
mesleki
kurumsal-eğitimler

TEHLİKELİ VE ÇOK TEHLİKELİ MESLEKLERDE EĞİTİMLER

MESLEKİ YETERLİLİK BELGESİNE YÖNELİK EĞİTİMLER

MESLEK EDİNDİRME EĞİTİMLERİ

Aktif Eğitimlerimiz

Emlak ve Site Yöneticiliği Eğitimi
Emlak Danışmanlığı ve Site Yöneticiliği Eğitimi
Tıbbi Sekreterlik Eğitimi
Tıbbi Sekreterlik / Hasta Kayıt Kabul Eğitimi
İnsan Kaynakları Eğitimi
İnsan Kaynakları Uzmanı Eğitimi

Emlak Danışmanlığı Ve Site Yöneticiliği Eğitimi Nedir?

Emlak danışmanlığı ve Site yöneticiliği kursu, emlakçılık ve site yönetim eğitimi verilen kurs programıdır. Türkiye’de en çok talep gösterilen meslek kurslarından biri emlakçılık kursudur. Verilen eğitimler gayrimenkul danışmanlığı eğitimi olarak da ifade edilir. Eğitimlerin sonunda Topkapı Üniversitesi onaylı emlak danışmanlığı sertifikası edinebilirsiniz ya da bir adım ileri giderek Mesleki Yeterlilik Sınavına girerek Sorumlu Emlak Danışmanı Seviye 5 Belgesini de alabilirsiniz.

Emlak Danışmanlığı Kursu Dersleri

Emlakçılık kursu eğitim programında amaç katılımcıların emlakçılığı mevzuat ve yönetmelere göre daha bilinçli olarak yapmalarını sağlamaktır. Bu amaca yönelik olarak eğitim sürecinde emlak sektörüne, emlakçılık faaliyetlerine ve emlak danışmanlığı mesleğine ilişkin kapsamlı bilgiler aktarılır. Emlak danışmanlığı hem hukuki yönleriyle hem de ekonomik yönleriyle irdelenir. Uzaktan eğitim emlak danışmanlığı kurs programında kapsamlı işlenen konular şu başlıklardan oluşur:

  • Pazarlama
  • Halka İlişkiler ve İletişim
  • Tapu Sicili
  • Emlak Hukuku
  • Emlak Danışmanlığı, Ekspertiz ve Şehir Planlama

Apartman ve Site Yöneticiliği Sertifika Programı

Apartman ve site yöneticiliği eğitimi, apartman veya sitelerde yönetici olarak çalışacak kişiler için verilen bir eğitim programıdır. Bu eğitim programı, apartman veya sitelerde yer alan hukuki, mali, teknik ve idari işlemleri yürütmek için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmak amacını taşır.

Eğitim ayrıca yöneticilerin, sakinlerin taleplerini ve şikayetlerini nasıl yürüteceği, kararlar alacağı ve çatışmaları çözeceği gibi konuları da içerebilir.

Bu eğitim programı, apartman veya site yöneticiliği yapacak kişilerin, yaptıkları işi daha etkili ve verimli bir şekilde yapmalarına yardımcı olabilecektir.

Eğitim İçeriği

Gayrimenkul, Bina, Site Ve Toplu Yapı Yöneticiliği
Gayrimenkul Yönetimi Ve Yönetici Kavramları
Apartman, Bina, Site Ve Toplu Yapı Yöneticiliği
Ana gayrimenkulün Kat İrtifakının Yönetimi Ve Yönetimin İşlevleri
Kat Mülkiyeti Yönetimi
Ana Gayrimenkulün Yönetimi
Yönetim Planı
İşletme Projesi
Ortak Yerler
Kat Maliklerinin Borçları Ve Ana gayrimenkulün Bakımı, Korunması Ve Zarardan Sorumluluk
Komşu Hakları
Komşuların Uyması Gereken Konular
Kapıcılık (Apartman Ve Site Görevlisi) Hizmetleri
Hukuksal Gereklilikler ve Mevzuat Hakkında Bilgiler
İletişim Becerileri

Apartman Yöneticisi Görevleri

Kat Mülkiyeti Kanununa göre apartman yöneticisinin görevleri şöyledir:

Genel yönetim işlerinin yerine getirilmesi;

  •  Kat sahipleri tarafından verilen kararları yerine getirmek,
  •  Anagayrimenkulü gayesine uygun olarak kullanmak, bakım ve onarım için gerekli tedbirleri almak,
  •  Anagayrümenkulün genel yönetim işleriyle ilgili korunma, onarım ve temizlik işlemlerini hazırlama,
  •  Anagayrimenkulün yönetimiyle ilgili bütün ödemelerin kabulü ve yönetim dolayısıyla doğan borçların ödenmesi,
  •  Bağımsız bölümlere ait kiraları toplama,
  •  Anagayrimenkulü ilgilendiren tebligatın kabulü,
  •  Anagayrimenkulün korunması ve bakımı için kat maliklerinin faydasına olan hususlarda gerekli tedbirleri alma,
  •  Kat mülkiyetine dair borç ve yükümlerini yerine getirmeyen kat sahiplerine karşı dava ve icra takibi yapılması,
  •  Toplanan paraları ve avansları yatırmak, gerektiğinde paraları almak için muteber bir bankada kendi adına ancak anagayrimenkulün yönetici sıfatını göstererek hesap açmak,
  •  Anagayrimenkulde bulunan asansörlerin güvenliliğini sağlayıcı kontrol ve bakım işlerini işletmek,

Defter tutulması ve belgelerin saklanması;

  •  Kat malikleri kurulunun karar, protokol, yapılan ihtar ve tebligat özetini, tarihlerini ve tüm giderleri, deftere tarih sırası belirterek yazmak,
  •  Yazılan defter her takvim yılını bitmesinden başlamak üzere bir ay içinde notere kapattırmak.

İşletme projesinin yapılması;

  •  Kat malikleri tarafından kabul edilen işletme projesi yoksa bir işletme projesi yapmak,
  •  Anagayrimenkulün bir yıllık yönetimindeki tahmini gelir ve gider tutarlarını bildirmek,
  •  Tüm giderlerde her kat malikine düşecek tahmini miktarı belirlemek,
  •  Her kat malikinin gideri karşılamak için vereceği avans tutarını göstermek,
  •  Proje kapsamında kat maliklerine ve bağımsız bölümden yararlananlara imza karşılığında taahhütlü mektup bildirmek,
  •  Bildirim sonrası yedi gün içinde projeye itiraz gelirse durumu kat malikleri kurulunda incelemek.

Emlak Danışmanlığı ve Site Yöneticiliği Ayrı Modüller olup ücretleri ayrı ayrı hesaplanır, ancak iki eğitimi birlikte almak isteyen katılımcılarımız için bu programa özel %20 indirim imkanı bulunmaktadır.

Hasta Kabul Sekreterliği Eğitimi Nedir?

Sağlık hizmetlerinin çok disiplinli bir yapısı vardır. Bu yapıda belge ve bilgi yönetimi kritik öneme sahiptir. Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik hizmeti bu noktada devreye girer. Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik; tıbbi, idari ve istatistiki dokümanların hazırlanıp arşivlenmesi ve gerekli durumlarda ilgili kişilere sunulması olarak tanımlanır. Tıbbi dokümantasyon işlemleri gerçekleştirerek hasta kayıtlarını düzene koymak tıbbi sekreterlerin sorumluluğudur. Tıbbi sekreterin görevleri şöyle sıralanabilir:

  • Hastaların doktora ulaşarak iletişim kurmalarına yardımcı olmak.
  • Giriş çıkış işlemlerini hastanın tedavi sürecine göre oluşturmak
  • Randevu kaydı oluşturmak ve gerekli olduğunda randevu iptal erteleme gibi işlemleri yapmak
  • Hastaların herhangi bir işlem öncesinde doldurması zorunlu olan evrakları doldurtarak onay almak
  • Laboratuvar sonuçlarını doktora ve kurum politikası doğrultusunda hastalara iletmek
  • Tahsilat ve faturalandırma işlemlerini yapmak

Hastanın tedavi ve poliklinik işlemlerini gerçekleştiren tıbbi sekreterler görev ve sorumluluklarını yerine getirirken hasta haklarını gözetmek ve iş sağlığı ve işçi güvenliği kurallarını uygulamak zorundadır. İş Kanunu kapsamında sağlık personellerine tanınan haklar arasında tıbbi sekreterlikle de ilişkili olan haklar şunlardır:

  • Hasta ve yakınlarından kendisine saygılı davranılmasını ve güvenilmesini bekleme hakkı
  • Sağlık hizmetini finanse eden kurumlara karşı hak
  • Çalışma koşullarına ilişkin haklar
    Kanun ve yönetmelikte belirlenen koşullara uygun sağlık kurum ve kuruluşlarında çalışma hakkı
  • Özlük hakları
  • Ücret isteme ve yeterli gelir elde etme hakkı
  • Mesleki bilgi ve becerisini geliştirme hakkı
  • Tanıklıktan çekinme hakkı
  • Hukuki yardım isteme hakkı
  • Meslektaşlar arası dayanışma ve yardımlaşma isteme hakkı
  • Yönetsel ve hizmete ilişkin kararlara katılma ve denetleme hakkı
  • Örgütlenme hakkı

Tıbbi Sekreterlik Kursu Ders İçerikleri

Sağlık kuruluşlarına tıbbi sekreter meslek elemanı kazandıran tıbbi sekreterlik kursu eğitim programında hasta kabulünden tıbbi terminolojiye pek çok konu üzerinde durulur. Konu başlıkları ise şu şekildedir:

EĞİTİM İÇERİĞİ

TIBBİ SEKRETERLİĞE GİRİŞ

  • Tıbbi Sekreterliğin Tanımı
  • Sekreterlik Çeşitleri
  • Tıbbi Sekreterin Görevleri
  • Sekreterin Bilgi ve Beceri Düzeyi ile İlgili Özellikleri
  • Sekreterin Diğer Özellikleri
  • Genel Olarak Sekreterlik Hizmetleri
  • Sekreterlikte İletişim ve Telefon Konuşmalarında Dikkat Edilecek Hususlar

YAZIŞMA TEKNİKLERİ

  • Dilekçe
  • Kurum İçi Yazışmalar
  • Kurumlar Arası
  • Yazışmalar
  • Raporlar
  • Tutanaklar

ARŞİVLEME VE DOSYALAMA

  • Hasta Dosyaları Arşivi
  • Arşivin Yapı ve Özellikleri
  • Hasta Dosyaları Arşivinin Yönetim ve Organizasyonu
  • Diğer Ünitelerle Fonksiyonel İlişkileri
  • Hasta Dosyaları Arşivi Komitesi
  • Tıbbi Dokümanların ve Hasta Dosyalarının Hukuki Durumu
  • Arşivleme Araçları
  • Hasta Dosyalarının Önemi
  • Hasta Dosyalarının Düzenlemesi ve Kapsamı
  • Hasta Dosyalarının Oluşturan Formlar
  • Hasta Dosyalarının Numaralandırılması ve Sıralanması
  • Hasta İndeks Kartlarının Düzenlenmesi
  • Hastalık ve Ameliyat İndeksleri
  • Hastalık ve Ameliyat İndekslerinin Kullanım Amaçları
  • Hastalık ve Ameliyat İndekslerinin İçeriği

TIBBİ TERMİNOLOJİ

  • Temel Tanım
  • İnsanın Yapısına İlişkin Temel Tanım ve Terimler
  • Sinir Sistemi ve Terimleri
  • Endokrin Sistem Terimleri
  • Hareket Sistemi Terimleri
  • Kan ve Kan Yapıcı Organlara İlişkin Terimler
  • Kardiyovasküler Sisteme İlişkin Terimler
  • Solunum Sistemine İlişkin Anatomik Terimler
  • Sindirim Sistemine ilişkin Terimler
  • Üriner Sisteme İlişkin Terimler
  • Genital Sisteme İlişkin Terimler
  • Göze İlişkin Terimler
  • Kulağa İlişkin Terimler
  • Deriye İlişkin Terimler

HASTA HAKLARI VE SORUMLULUKLARI

KİŞİSEL İLİŞKİLER

PROBLEM ÇÖZME

RANDEVU VE KONUK KABULÜ

SAĞLIK HİZMETLERİNDE İLETİŞİM

Sağlık Okuryazarlığı

SAĞLIK MESLEKLERİ ETİĞİ

Uygulamalı Etik

Hasta Hakları

TIBBI SEKRETERLİK VE HASTA HİZMETLERİ

  • Koruyucu Sağlık Hizmetleri
  • Tedavi Hizmetleri
  • Rehabilitasyon Hizmetleri
  • Sağlığın Geliştirilmesi Hizmetleri
  • Hastanelerin Tanımı ve Türleri
  • Bilgi güvenliği

Tıbbi Sekreterler Nerelerde Çalışabilir?

Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik bölümünden mezun olduktan ya da tıbbi sekreterlik ve hasta kabul danışmanlığı sertifikası aldıktan sonra çalışabileceğiniz çok çeşitli sağlık 

kurumları vardır. Bunları sizler için listeledik.

  • Devlet hastaneleri
  • Özel hastaneler
  • Özel muayenehaneler
  • Özel laboratuvarlar
  • Üniversite hastaneleri
  • Sağlık ocakları
  • Eczaneler
  • Ecza depoları

IK Uzmanı Eğitimi Nedir?

Yüzyüze ve Zoom üzerinden gerçekleşecek İnsan Kaynakları Eğitimimize katılarak;

İnsan kaynağının seçimi, yönetimi, eğitimle gelişimi, kariyer planlaması konularında uzmanlaşacak,
Çağdaş performans değerlendirme ve ücretlendirme yöntemlerini uygulayarak kavrayacak,
İK’da fark yaratan yetenek yönetimi kavramını ve İnsan Kaynakları uygulamalarını en pratik haliyle öğreneceksiniz.
İnsan Kaynakları Sertifika Programı sonunda İnsan Kaynakları Departmanı ile ilgili tüm genel süreçlere hakim olacaksınız.

İnsan Kaynakları Uzmanı Eğitim İçeriği

Modül 1: İnsan Kaynakları Yönetimine Genel Bakış

İnsan Kaynakları bölümünün görev ve sorumlulukları nelerdir?
Neden İK?
İnsan Kaynakları biriminin rolleri, İnsan Kaynakları çalışanları ne yapar?
Değişim sürecindeki insan kaynakları
İletişim nedir? İletişimin önemi
İş yerinde iletişim
Sözlü iletişim, sözsüz iletişim
Dinleme, geri bildirim
İletişimde engeller

Modül 2: İş Analizi ve Görev Tanımı Oluşturma

İş analizi sistemi adımları, iş analizi nedir, neden yapılır?
İş analizi teknikleri,
İş analizi kullanım alanları,
İş analizi bilgi toplama yöntemleri,
İş analizinden iş tanımı ve iş gereklerini ortaya çıkarma
Görev tanımı oluşturma, form örnekleri

Modül 3: Yetkinlik Bazlı Seçme Yerleştirme

Seçme yerleştirme süreci ve önemi
Aday havuzu oluşturma
Mülakat türleri
Mülakat teknikleri
Yetkinliklerin mülakatta kullanılması
Yetkinliklerin değerlendirilmesi
Mülakat sonuçlarının değerlendirilmesi
Karar ve geri bildirim süreci

Modül 4: Performans Yönetim Sistemi

Performans yönetim sistemi nedir?
Performans değerlendirme yöntemleri
Performansın ölçümü ve karşılaştırılması
Hedef ve yetkinliklerin belirlenmesi
Geri bildirim ve performans değerlendirme görüşmeleri
Performans değerlendirme sonuçlarının kullanımı
Performans değerlendirme sisteminin performansı ve sonuç

Modül 5: Eğitim Yönetimi

Firmalarda Eğitim İhtiyacı
Eğitim Altyapısının Oluşturulması
Eğitim İhtiyaç Analizi
Organizasyon Analizi
İş Analizi
Kişi Analizi
Eğitim İhtiyaç Analizinde Kullanılan Yöntemler
Eğitim Matrisinin Hazırlanması
Eğitim İhtiyacının Saptanmasında Sürdürülebilirlik
Eğitim Organizasyonu
Eğitim Etkinliğinin Değerlendirilmesi

Modül 6 : İş Hukuku ve Yasal Mevzuat

Temel kavramlar ve iş sözleşmeleri
İşçi, işveren, işveren vekili
Asıl işveren, taşeron ilişkisinin yasal dayanakları
Belirli süreli iş sözleşmesi
Belirsiz süreli iş sözleşmesi
Kısmi süreli iş sözleşmesi
Uzaktan çalışma sözleşmesi
Ücret şekilleri ve ücretin ödenmesi
Günlük ücret, maktu ücret kavramları
Ücretin gününde ödenmemesi
Ücret nedir? Ücret şekilleri ve uygulama alanları
İş davaları
Tazminat davaları
İşe iade davaları ve süreçleri dosya incelemeleri
İSG davaları ve süreçleri
Fazla çalışma
Fazla mesai nasıl hesaplanır?
Fazla çalışma sözleşmesi
Ulusal bayram ve genel tatil günleri çalışma
Hafta tatili çalışmaları
Yıllık izinler – diğer ücretli izinler
Yıllık ücretli izin hakkı, süreleri ve izin kullanma
Yıllık izin ücreti, işten ayrılmada izin ücreti
Ölüm, babalık, evlilik izinleri
Kadın işçi doğum süreçleri
Rapor süreleri
Süt izni, ücretsiz izin süreleri
Yasaklı işler ve çalışma süreleri

Modül 7 : Personel ve Özlük İşleri

İş Sözleşmelerinin Sona Erme Şekilleri
İstifa, Ölüm, Emeklilik, Askerlik Nedeniyle Fesihler
Devamsızlıklar,

Taciz, Hırsızlık, Kavga, Alkol, Mala Zarar Fesih süreçleri
İşçinin Davranışlarından İşyerinden Kaynaklanan Fesihler
Çalışma Dönemi Uygulamaları

Personel Özlük Dosyası
Çalışma Sürelerinin Düzenlenmesi
Haftalık Çalışma sürelerinin Hesaplanması
Personele Çalışma Belgesi Verilmesi

Ücret Bordrosu Nedir? Yapılmamasının Sonuçları
Ara Dinlenmeleri
Gece ve Vardiyalı Çalışmalar
İKALE Sözleşmesi, Anlaşmalı fesih
İş Akdini Sonlandırma İhtarname Örnekleri

Modül 8: Ücretlendirme ve Bordrolama

Bordro hesaplama; brüt ücret, net ücret
Puantaj hesaplamaları
Hafta ve genel tatil mesailerinde ücret hesabı
Gelir vergisi dilimleri
Sakatlık indirimi, BES ve icra süreçleri
Fazla çalışma ücret hesabı
Asgari geçim indirimi
İşveren maliyet hesapları
Kıdem tazminatı hesabı
İhbar tazminatı hesabı
Yıllık izin hesaplamaları

Modül 9: SGK Mevzuat ve Uygulamaları

İşe giriş bildirgesinin SGK sitesinden hazırlanması
İşten çıkış bildirgesi
E-bildirge işlemler
Tahakkuk ve hizmet listelerinin incelenmesi
Aylık prim ve hizmet bildirgesi

Diğer Eğitimlerimiz

  • Hijyen ve Sanitasyon Eğitimi
  • Sapancı ve İşaretçi Eğitimi
  • Tavan Vinci Eğitimi

* Arama Kurtarma ve Acil Müdahale Ekibi Eğitimi

İşletmeler burada görünen eğitimler dışında ihtiyaçlarına göre bizden eğitim talep edebilirler. Eğitimlerimiz belirli bir sayının üzerinde ise işletme alanlarında verilebilir. Eğitimlerimiz Üniversite Sertifikalı olup, E-Devlette görülebilmektedir.